مطالب مرتبط:
راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و پرکاربرد ترین وسایل منزل می باشد. بهتر است قبل از خرید ماشین لباسشویی به پارامترهای اصلی این دستگاه توجه کنید. آسمونی در این بخش راهنمای خرید ماشین لباسشویی را عنوان می کند.راهنما ...

بررسی چالش ها و موفقیت های مسیر کارآفرینی در ایران

بررسی چالش ها و موفقیت های مسیر کارآفرینی در ایران

فصل دوم سمینارهای تخصصی کافه کارآفرینی از هفتم اسفند ...

اولین اجلاس ملی چهره های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور

There is not such resource. You may have mistyped address. Please click home or search to go on.

استارتاپ دمو برگزار می شود/ توسعه زیست بوم نوآوری در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران با اعلام این خبر گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در ۲ بخش عمومی ...

 هنگام رانندگی چیزی ننوشید!

هنگام رانندگی چیزی ننوشید!

دربارهتخفیفان نخستین و بزرگترین وب سایت خرید گروهی ایران و برنده بخش کارآفرینی چهارمین جشنواره وب ایران بوده. تخفیفان با بالاترین تعداد شرکای تجاری و مشتریان افتخارات پررنگی را در کارنامه خود دارد که قابل ارایه می باشد. همچنین تخفیفان مفتخر است نخس ...

سرمقاله اکبرهاشمی شماره 94: چهره سال استارت آپی ایران

سرمقاله اکبرهاشمی شماره 94: چهره سال استارت آپی ایران

سرمقاله اکبرهاشمی شماره ۹۴: چهره سال استارت‌آپی ایران وقتی کافو سیاه‌چهره، کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۲ را بالای سر برد، با رقص کاغذهای طلایی در آسمان ورزشگاه یوکوهاما، دل‌هایمان لرزید و اشک شوق‌ ریختیم. اشک؛‌ برای جامی ...

اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک کارآفرین در سال آینده

اعلام نرخ حق‌الوکاله بانک کارآفرین در سال آینده

نرخ حق‌الوکاله به کارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین در سال ۱۳۹۷ معادل ۱.۵ درصد تعیین شد. به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در راستای اجرای ق ...

نام هایی که با واقعیت افزوده، موفقیت می سازند

نام هایی که با واقعیت افزوده، موفقیت می سازند

نام‌هایی که با واقعیت افزوده، موفقیت می‌سازند ساکنان سيدنی و ملبورن می‌توانند هنگام قدم‌زدن در خیابان‌های شهرشان خود را در فضایی شبیه به نسخه مفهومی فیلم «فراتر از واقعیت» (Hyper Reality) ساخته کیچی موتسادا، کارگردان ساکن لند ...

اسامی برندگان سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران

اسامی برندگان سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران

پیشنهاد میکنیم بخوانید صبحانه با Nutella نام اولین کمپین رسمی سمپلینگ برند نوتلا…

سرمایه گذاران منتظر هستند که هیجان ها بخوابد

سرمایه گذاران منتظر هستند که هیجان ها بخوابد

سرمایه‌گذاران منتظر هستند که هیجان‌ها بخوابد در مورد مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۶ می‌توان به چند نکته اشاره کرد؛ یکی مربوط به تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بورس، دیگری مربوط به شفاف‌سازی‌هایی است که در اکوسیستم ایجاد شده ا ...

خرید بخشی از سهام نوکیا توسط دولت فنلاند؛ تلاش برای حفظ اصالت نوکیا

مطلب خرید بخشی از سهام نوکیا توسط دولت فنلاند؛ تلاش برای حفظ اصالت نوکیا برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ دولت فنلاند جهت حفظ اصالت نوکیا بخشی از سهام این ...

نسخه بتای خودمان را کنار نگذاریم!

نسخه بتای خودمان را کنار نگذاریم!

وقتی پایان سال می‌رسد، می‌خواهیم خیلی سریع سال را مرور کنیم. ببینیم در این سال چه گذشت و همه رویدادهای خوب و بد را یک جا ببینیم. هدف هم این است که از همین نقطه نیم‌نگاهی بیندازیم به سال بعد. معمولا هم شروع می‌کنیم به ...

سبک زندگی استارتاپی: آتش بس در تعطیلات

سبک زندگی استارتاپی: آتش بس در تعطیلات

شما همدیگر را دوست دارید! مدت‌هاست که منتظر این تعطیلات بوده‌اید! پس مشکل کجاست! چرا چند روز متوالی در کنار هم بودنتان، می‌تواند همه رویاهایتان در مورد تعطیلات شیرین خانوادگی را نقش برآب کند و از لحظه بیداری تا زمان ...

سامسونگ مکس جایگزین اوپرامکس

سامسونگ مکس جایگزین اوپرامکس

سامسونگ مکس جایگزین اوپرامکسشرکت سامسونگ اپلیکیشن ذخیره داده و حریم خصوصی خود به نام «سامسونگ مکس» را جایگزین اوپرا مکس می کند. این شرکت می گوید که این مکس جدید در مقایسه با نسخه اوپرا دارای «یک تجربه کاربری و طراحی پیشرفته» است و دو قابلی ...

رشد جهشی کاربران اینترنت در ایران طی ۵ سال اخیر

از بین تمام مباحث مربوط به عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه های اقتصادی، غیرقابل انکارترین دستاورد دولت تدبیر و امید در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات، رشد جهشی کاربران اینترنت طی پنج ساله اخیر بوده است. ...

وعده می دهم فضای کسب و کار را برای استارت آپ ها فعال کنم

وزیر صنعت گفت: باید فضای کسب و کار را برای شرکت های جدید التاسیس اصلاح کنیم تا این شرکت ها نفس بکشند و کار بزرگ دولت همین است و وعده می دهم ...

چگونه به بهترین شکل ممکن استعفا بدهیم؟

خاتمه دادن به یک رابطه ی کاری یکی از مهم ترین و دشوارترین وظایفی است که در دوران شغلی تان برعهده خواهید داشت. بسیاری از افراد کار پیشین شان را با خاطره ی خوبی ترک نمی کنند و این می تواند در آینده برای آنها دردسرساز شود. در این مقاله توصیه هایی برای یک استعفای ...

سبک زندگی استارتاپی: بهار بی استرس  یعنی چه؟

سبک زندگی استارتاپی: بهار بی استرس یعنی چه؟

سبک زندگی استارتاپی: بهار بی استرس یعنی چه؟نکاتی کاربردی برای جان به در بردن از اضطراب روزهای تعطیل ماجرا تنها به آمار سرسام آور تصادفات جاده ای در روزهای ابتدای سال مربوط نمی شود و تنها سیل سوالاتی که عید دیدنی ها حریم خصوصی شما را ...

با بیمینی ، بیمه آنلاین شو

با بیمیلاین، آنلاین بیمه شو

بیمه خرید یکی از الزامات زندگی یک زندگی عادی شده است ارائه راه حل در جهت سمت جدید فرایند به انجام این کار. تغییر مفید و عملی است. در سال های اخیر این صنعت نیز دستخوش تغییرات شدید هنوز هم می ایستد. "بیمینی" ، ماندن در این صنعت است که امکان از سیستم مقایسه و خرید بیمه آنلاین در هر زمین است از هر یک از شرکت های بیمه ارائه دهنده تنها با چند کلیک ساده. امیرحسین نور بنیانگذار این منطقه است . P. ۲۹ ساله فارغ التحصیل از دانشگاه علم و صنعت است و این انگیزه است که در راه اندازی چنین یک جریان ۱۲ سال تجربه اصلی pop-up. که در این مدت از فعالیت و همیشه در پی ایده‌هایی برای سر و سامان دادن و گسترش فعالیت حرفه‌ای‌اش بوده ‌و شاید بیشتر در فضای آنلاین به دنبال ایجاد تحول بوده است.  بیمیلاین چه خدماتی ارائه می‌دهد‌؟  بیمیلاین همانطور‌ که از اسمش پیداست از ترکیب دو کلمه‌ بیمه و آنلاین می‌آید؛ یعنی بیمه بخر، هر بیمه‌ای که مناسب است بخر،  آن هم به صورت آنلاین. کار ما با فروش بیمه‌هایی آغاز شد که بیشتر مردم با آن سروکار دارند؛ بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و آتش‌سوزی و...بیشتر به‌طور واسط فروش یا همان اگریگیتور فعالیت می‌کردیم، چون می‌دانستیم دغدغه آحاد مردم همیشه این است که ‌چه بیمه‌ای مناسب است؟ سطح پوشش چقدر باید باشد و از این قبیل مسائل، سعی کردیم روی بخش مقایسه و مشاوره مانور بیشتری بدهیم. چون تخصص من هم همین بوده و فکر کنم به‌خاطر تجربه‌ اجرای قراردادهای بزرگ کشوری که داشتم می‌توانستم این بخش از مسائل را خوب ساماندهی کنم، پلتفرم را کاملا کاربردی طراحی کردیم. خلاصه اینکه گام اول برای شروع این بود و در حال بررسی ارائه خدمات بهتر هم هستیم.  از حوزه فعالیت ‌‌و تجربه‌ سابقه‌ بیمه‌ای خودتان قبل از آغاز به‌کار بیمیلاین می‌گویید‌؟  من از ۹‌سالگی وارد دنیای کار و از اواخر دبیرستان وارد بیمه شدم، در یک مجموعه کوچک به عنوان بازاریاب، شروع به‌کار کردم اما کار حرفه‌ای‌ام را از سال ۸۹ آغاز کردم. شاید به‌خاطر جذابیت‌های حرفه‌ام بود که درگیری با کارم بیشتر شد و سعی کردم بتوانم تیمی تشکیل بدهم و برای بار دوم کسب‌وکاری نو را آغاز کنم. دوست داشتم انرژی و وقتی که صرف می‌کنم، نتیجه‌ بهتری بدهد. از آنجایی که کار جزء انتخابی زندگی من نیست، بلکه می‌شود گفت رأس علایق من است، در مدت کوتاهی مدیریت مجموعه را به‌دست گرفتم‌ و بعد از آن به‌فکر یک تغییر اساسی‌تر و بعد‌ ‌هم بیمیلاین افتادم.   کاربر در بیمیلاین چه فرایندی برای خرید باید انجام دهد‌؟ مهم‌ترین نکته‌ای که فکر می‌کنم باید به آن توجه کرد و دغدغه‌ ما هم هست، آسان‌بودن هر‌چه بیشتر خرید برای کاربر است. خب، باید ارزش داشته باشد ‌که مشتری آنلاین بیمه‌اش را بخرد نه اینکه آنلاین بودن بیشتر باعث نگرانی و پیچیدگی کار بشود. ‌حتی فکر کنم باید به جایی کار را رساند که فرایند خرید تک‌کلیکی بشود نه چند‌کلیکی، ولی به هرحال ما سفارش، مقایسه، ‌مشاوره و خرید را کلا به‌صورت یک فرایند چند‌کلیکی در‌آوردیم. بعد از بحث‌های چالش‌برانگیزی که برای تجربه کاربری وب‌سایتمان داشتیم، به نمونه فعلی رسیدیم که فکر کنم نمونه ‌خوبی باشد،  ولی هنوز هم جا برای بهتر‌شدن دارد. فرآیند خرید به این صورت است که‌ آدرس وب‌سایت  bimiline.com‌ را وارد و بیمه مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید، اگر لازم دانستید اطلاعات کافی برای هر نوع بیمه وجود دارد و می‌توانید مطالب مرتبط را بخوانید و با اطمینان خرید کنید‌‌.  هزینه حق بیمه به چه صورت پرداخت می‌شود؟  حق بیمه‌ها از طریق درگاه بانکی وب‌سایت پرداخت می‌شود و بعد از آن بیمه‌نامه‌ فرد را در سیستم ثبت و صادر می‌کنیم. البته یک آپشن اضافه کردیم که آن هم پرداخت قسطی است؛ برای مشتریانی که توانایی پرداخت یکجا را ندارند. خرید بیمه از وب‌سایت ما دو انتخاب دارد؛ خرید قسطی یا نقدی. در خرید نقدی کاربر بعد از فرایند پر‌کردن اطلاعات به درگاه بانک متصل شده و مبلغ را می‌پردازد و منتظر تماس همکاران ما می‌ماند که زمان و آدرس ارسال رایگان بیمه‌نامه را با آنها‌ هماهنگ کنند و در خرید قسطی هم واریز پیش‌پرداخت به همین منوال است و چک‌های اقساط را هم ‌بعد از ارسال رایگان بیمه‌نامه توسط ‌همان پیک برای ما می‌فرستند.   به‌طور متوسط فروش ماهانه بیمیلاین چطور است و آیا هزینه‌هایتان را پوشش داده اید‌؟ بیمه فضایی است که نیاز به شناخته‌شده‌بودن دارد و اعتماد از شروط اصلی ورود به بازارش است. در فضای آفلاین البته ما به این هدف رسیدیم. جالب است که حتی به هدف‌گذاری‌مان برای جلب اعتماد مشتریان خانم هم رسیدیم و این موفقیت به احتمال زیاد، دال بر همین است که ما اعتمادشان را جلب کرده‌ایم. در فضای آنلاین شاید ایجاد اعتماد‌سازی زمان بیشتری ببرد، با این وجود ما خیلی خوب نتیجه گرفتیم ولی می‌توانم ‌بگویم که میزان فروشی که در  ۱۰۰ روز اول تخمین زده بودیم‌‌ را در ۲۵ روز به‌دست آوردیم‌.  بیشتر مشتریان‌تان از چه گروهی هستند؛ عادی یا سازمانی‌؟  تنوع زیاد است ولی جامعه هدف ما مشتریان عادی هستند. در زمینه‌های همکاری b2b هم کارهایی کردیم که ان‌شاءالله در آینده خبرهای خوبی خواهید شنید.  به‌نظر شما خرید از شرکت‌های بیمه به‌صورت سنتی بهتر از خرید آنلاین نیست‌؟به‌عبارتی  مزیت رقابتی شما چیست‌؟  من اینطور فکر نمی‌کنم. معتقدم چه بخواهیم چه نخواهیم، کسب‌و‌کارها وارد دوره جدیدی شده‌اند و همواره مردم از این تغییر مخصوصا در زمینه‌های خدماتی استقبال‌ کرده‌اند و خوشبختانه یا متاسفانه فضای سنتی بیزینس‌ها دارد کمرنگ می‌شود،  من به‌شخصه در بیمه این تغییر را حس می‌کنم‌. البته ما ابتدا باید فضا ‌یا به قولی مارکت را شکل بدهیم و بستر را فراهم کنیم. شاید اوایل کار حتی با سرسختی و جبهه‌گیری مواجه بشویم‌. مزیت رقابتی ما هم این است که صنعت را می‌شناسیم و خوب است که بگویم ما اولین موسسه ارزیابی خسارت جمهوری اسلامی ایران هستیم و شاید این موضوع و حالا تجربه و سابقه کاری من و تیم‌ام در فضای آنلاین بتواند آن اعتماد و آسودگی خاطر برای خرید را در جامعه ایجاد کند.  فکر می‌کنید اینکه خودتان در این حوزه فعال هستید، یعنی نماینده بیمه‌اید، تاثیری بر کاهش هزینه نسبت به رقبا دارید‌؟ صد‌در‌صد، ما در کنار اگریگیتور‌بودن در بیمه، خودمان کارگزاری بیمه مرکزی داریم و هزینه واسطه نمی‌دهیم و به‌راحتی می‌توانیم هزینه‌ها را کاهش بدهیم و یا حتی خدمات بهتری ارائه بدهیم.